If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Дигаш на крика, палиш, включваш на 5та, мяташ една тухла на газта и отиваш да си гледаш мачовете, и без това вероятно ще избиваш километри, така по-малко ще гори
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Дигаш на крика, палиш, включваш на 5та, мяташ една тухла на газта и отиваш да си гледаш мачовете, и без това вероятно ще избиваш километри, така по-малко ще гори
Не е вариант
Alfa 155 2.0TS8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Аз ще дам една друга причина за това, кога може на човек да му се прииска да си манипулира километража.
Преди време, когато си смених моят инструмент панел, с такъв от 1,8 - 2,0 ТС ми се искаше да превъртя километража, с цел да изравня показанията на "новия" километраж с тези на стария километраж, за да не се получи объркване в бъдеще за това, кои консумативи, кога са сменяни...
Та, в този ред на мисли, мен също ме вълнува темата за превъртане на километража по някакъв по-лесен начин, без разход на допълнително гориво.
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Най лесно би могло да стане, като се откачи връзката между датчика и таблото и на входа на таблото (конектор "A" пин 4) се подадат импулси от външен генератор:
Ако няма някакво ограничение на честотата на входните импулси, честотата на генератора се подбира такава, че манипулацията да се извърши максимално бързо.
Comment